عکس های بچگی بابایی و مامانی با ستایش مهربون
 
ستایش مهربون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
 
 
سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, :: 13:28 ::  نويسنده : مامان منصوره

سلام خوبین دوستهای مهربون

توی این پست خواستم شباهت بچگی های ستایش با بچگی های من و باباش بهتون نشون بدم !

اینم از عکسها که با فتوشاپ درستشون کردم شماره گذاری هم کردم برای شناسایی

 

 

حالا دیگه قضاوت میذارم با شما بگین شبیه من یا شبیه باباش ؟

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

افسون(عروس شیرازی)
ساعت14:25---1 اسفند 1391
چه بامزه است این عکس ها...کاملا ترکیبی از هر دوتونه....زنده باشه ایشالا

مامان مينا
ساعت13:09---24 بهمن 1391
عززززززززيزم خيلى به باباش شباهت داره شبيه شما هم هست خيلى خوشمله پاسخ: خواهش میکنم مینا جون باعث افتخاره :-)

مانی محیا
ساعت9:47---24 بهمن 1391
شبیه هردو هستش اما بیشتر باباییش. کلا این روزا مد شده. محیا که 99% شبیه باباشه..

مامي كيانا
ساعت9:19---24 بهمن 1391
واي من كه نميتونم تشخيص بدم شبيه كدومتونه فكر كنم شبيه هر دو شماست ولي من به اين نتيجه رسيدم شما و بابا هم شبيه هم هستيد
پاسخ: درسته همه همینو میگن :-)


الهه(مامان آرمین)
ساعت23:20---23 بهمن 1391
سلام
چه ایده باحالی
بنظر من که شبیه هردوتونه ولی بیشتر باباش خصوصا چشم و ابروش


مامان ملیکا
ساعت0:45---22 بهمن 1391
دختر خوشگلمون بیشتر شبیه باباییشه ولی شبیه شما هم هست..

مامان ملیکا
ساعت0:41---22 بهمن 1391
سلام منصوره جان

ما بهشهر میشینیم

شما کجایی هستید؟


پاسخ: سلام منصوره جون ما خوزستان ساکنیم :-)


soli مامان ادرینا
ساعت19:42---21 بهمن 1391
قلبون دخمل ناززززززززززززز برم من ..

خانم طلا افرین که دل هردو رو به دست اوردی ترکیبیییی شدی ناز خانم

ولی بابایی بیشترررر
مامانی این دخمل نازوو ببوس برامممم


مامان فتانه
ساعت19:42---21 بهمن 1391
ولی خودمونیما کپی بابایی هستی

مامان نیایش
ساعت12:23---21 بهمن 1391
عززززززززززززیزم وای خیلی وقته میخواستم این کار ر و بکنم خیلی ایده ی جالبیه من هم فکر میکنم ترکیبی ا زهر دوتونه آخه عکس های شبیهی رو هم انتخاب کردی ایاشلا همیشه سالم باشه و لباش خندون ما شاا لله

سایه ی شما هم رو سرش پاسخ: ممنون:-)


مامان آوينا
ساعت9:22---21 بهمن 1391
اين دخمل خوشگل تركيبي از هر دو ولي بيشتر شبيه بابايي
واسه ستايش عزيز


مامان شیدا
ساعت9:06---20 بهمن 1391
سلام ستایش جون نخواسته دل مامان و بابا رو بشکنه و نیمی از مامان جونش به ارث برده نیمی از باباییش در کل باید گفت یه فرشته کوچولوی خشگله و نازه

مامان بابای الیسا
ساعت10:01---19 بهمن 1391
عزیزم تو عکسها.شاید ترکیبی از شما هم باشه اما بیشتر به باباش رفته . نمیدونم چرا این دخملی ها شبیه باباشون میشن

خاله اسماء
ساعت10:54---18 بهمن 1391
سلام گلی خانم

عکسش عینهو باباشه البته شبیه خودتم هست انگار کپی گرفتن ازش

خیلی باحال بودپاسخ: ممنون مخصوصاً توی عکس دومی :-)


آرین و مامانی و آرتین
ساعت20:09---17 بهمن 1391
عکس دومی رو ندیده بودم
عین باباشه
عزیزم ماشالله


آرین و مامانی و آرتین
ساعت20:08---17 بهمن 1391
سلام دوستم خوبین خوشین؟

عکس شما خوب نیفتاده و چشاتون معلوم نیست ولی به نظر من ترکیبی از دو تاتون هست موهاش و دهنش عین شماست و چشم و ابروش شبیه باباش یعنی شبیه دو تاتون هست خدا حفظش کنه خیلی نازهپاسخ : سلام عزیز مهربون ممنون اومدی پیشمون آخه بلاگفا آدرس وبو نمیپذیره مجبوریم توی گوگل سرچ کنیم ما شما رو خیلی وقته لینک کردیم .


د وست وهمکار مامان وبابا
ساعت14:16---17 بهمن 1391
خیلی جالب وزیبا هستن من که نتونستم بگم دقیقا شبیه کدومتونه ماشا ,ا... باباو مامان هردو خوشکلند.
پاسخ: سلام عزیز مهربون نظر لطفتونه :}


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم 7 دی 1389 ساعت 5 عصر در بیمارستان آریا اهواز خدای مهربون یه دختر ناز و دوست داشتنی به ما هدیه داد ما اسم این فرشته نازنینو ستایش گذاشتیم ستایش یعنی شکر و سپاس این وبلاگ درست شده تا خاطرات ستایشو تو خودش نگه داره تا وقتی که بزرگ شد عشقی که مامانی و بابایی بهش دارن رو لابه لای خاطراتش پیدا کنه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستایش مهربون ستایش خوش زبون و آدرس www.setayeshmehraboon.loxblog.com لینک نمائید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

کد تغییر شکل موس -->

کد حرکت متن دنبال موس 

کد جست و جوی گوگل